Fisket inte riktigt igång ännu

Inte direkt fiskerelaterat då det tar ytterligare kanske ett par veckor innan själva fisket kommer igång, men det är trevligt att kika på statistiken för min blogg och se att jag dagligen får en del besökare. Riktigt trevligt! Hoppas bara att jag får något att skriva om snart så att ni inte tror att jag övergett bloggen...

Kan ju säga att jag börjat förbereda säsongen vad gäller utrustning, har köpt en del nya beten och ska byta lina till PowerPro någon dag framöver. Har även beställt ett par "gälgreppshandskar" av märket Musky Armor, och då de kommer direkt från utlandet kanske det tar något längre för dem att dyka upp. Om någon undrar vad det är för något så är det ett par tunna handskar som ska skydda fingrarna från att fastna i gälbågarna, men ändå vara skonsamma mot fisken. Finns att beskåda hos www.muskyarmor.com för de intresserade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback