Id på wobbler

Denna kväll lyckades jag med bedriften att fånga en id på wobbler. Inte allt för vanligt att det händer, fast jag har hört talas om det, men det var första gången det hände för mig. Iden vägde 1,3 kg och fattade tycke för en silverfärgad Fladen Gladiator, som även lockade en gädda på 1,5 kg en stund senare. Men i övrigt var fisket riktigt segt, Fredrik fick ett bompass denna gång och fisket var allmänt trögt. Men kul då att man kunde få en lite mer udda fångst. Som sagt, inget totalt unikt, men ändå en kul bonusfisk.


Kommentarer
Postat av: Pierre

Jag har faktiskt fått brax på profesorn.
Den högg ju visserligen inte.

Postat av: Pierre

Fick en ny brax igår på gäddcupen.
Denna gång på en strike pro wobbler.
Den låg på ca kilot.

2007-06-14 @ 12:03:28
URL: http://zalt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback