Vinn Buster Jerk designad av mig!

Det har som synes varit väldigt lugnt på fiskefronten denna sommar, men sommaren har varit varm och skön och kanske inte helt perfekt ur fiskesynpunkt, dessutom lockar andra aktiviteter en varm sommar som denna. Men nu när hösten börjar göra sitt antåg så vaknar fisket till liv igen, förhoppningsvis blir det en del fiske framöver.

Men här tänkte jag bjuda på en bild på en Buster Jerk som jag designat, och som ni kan vinna. Det handlar om CWC:s tävling "Big Pike Challenge" (ej att förväxla med Pike Challenge här i Övik!), där alla som skickar in en gädda på över 8 kg på ett bete från Strike Pro vinner detta bete, en Buster Jerk som jag designat, inspirerad av mina egna fiskebrallor faktiskt. Färgen heter officiellt C369F och själv har jag gett den smeknamnet "Desert Storm", då nämnda fiskebrallor är ett par militärbrallor i ökencamot som blev känt under just Operation Desert Storm.

Vad gäller själva tävlingen kan ni läsa mer om den på CWC:s hemsida på
den här länken.





Kommentarer
Postat av: EsoxToni

Tjena...

Det camot kallas ofta för "chocolate chip".

Rätt skoj att se det på ett bete faktiskt.

Postat av: custom writing

In special shops people can buy all that they want for fishing.

2011-10-20 @ 13:30:48
URL: http://custom-essay.ws/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback