Stämningsfull men fisklös kväll

Min barndomskompis Samuel från Uppsala var i stan över helgen, och vi passade på att åka ut till Vikbotten för en stunds fiske på kvällen. Det är förmodligen lite för sent egentligen för att räkna med att få någon fisk där, maj och tidigt i juni är normalt sett bättre rent fiskemässigt, men ändå rätt trevligt att åka ut och fiska lite och surra om allt möjligt. Och då fisken verkade lysa med sin frånvaro, förutom en del småfisk som vakade i ytan, så passade jag åtminstone på att ta en trevlig och stämningsfull bild.

Stämningsfullt

Kommentarer
Postat av: Pierre

Jag har två st Melvin 2 st "den onde jerk wobblern"
och en som jag ej vet vad den heter troligtvis ett hemmabygge.
Tänkte att jag skulle lägga ut dom på bloggen, alltid någon som vet vad det är.

Postat av: Pierre

Jo jag är medlem på fiskesnack.
Tycker bara att det är för "inkokta" människor där vad det gäller att ta vara på fisken eller inte.
Speciellt gädda. Talar man om att man har klubbat ihjäl en gädda så blir man mer eller mindre lynchad.
Annars så är det en bra sida, man får mycket tipps och ideér där.Fick för övrigt en ny jerk idag av svärfar. En Phantom jerk i firetiger färg.
Mycket fin.

2007-07-08 @ 17:32:17
URL: http://Zalt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback