Vinnare av Svenska Gäddklubbens Big Bandit färgtävling

Jag fick ett glädjande mejl från Svenska Gäddklubben idag. Mitt färgförslag till deras nya klubbfärg på Big Bandit vann, och kommer att säljas av dem framöver! Riktigt kul tycker jag, det är alltid en ära att vinna och det ska bli spännande dels att använda detta bete själv, och även att se om andra medlemmar får några storgäddor på denna färg framöver. Färgen som sådan är en lätt modifierad version av min Zalt-färg som jag skrivit om tidigare på bloggen, jag har dock inte hört något mer från dem ännu.

Betet kommer att säljas genom Svenska Gäddklubben, så om ni är sugna på att köpa det måste ni bli medlem om ni inte redan är det, men föreningen stödjer ju ett gott ändamål så ni som gillar gäddfiske kan gärna gå med där, inte bara för mitt betes skull utan för den goda sakens skull.

Läs mer om mitt segrande bidrag och se en bild på länken nedanför.

http://www.svenskagaddklubben.com/news_det.php?ID=666

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra fortsatt dag! :)

Postat av: Pierre

Grattis.
Hoppas att du lyckas dra storgäddor på den jerken.

2008-05-04 @ 19:54:49
URL: http://www.teamnappet.se
Postat av: Micke.S

Grattis!
Hoppas det blir många storgäddor framöver,tankegången verkar vettig vad det gäller färgsättningen. Får testa nåt liknande när jag sätter igång betestillverkningen framöver
/Micke.S

2008-05-14 @ 15:38:12
URL: http://fiskeborlange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback