Pike Challenge 2011

Nu har äntligen den nya hemsidan för Pike Challenge 2011 lanserats. Det är en ny organisation bakom tävlingen, och även en ny webbmaster, vilket innebär att det inte längre är jag som sköter om sidan som förr om åren. Men jag tyckte ändå att det är värt att skriva om här på bloggen, då jag tycker det är kul med denna tävling, en riktig C&R-tävling för gäddfiskare här på hemmaplan.

 

Årets tävling går av stapeln den 3-4 juni, fast upplägget är lite annorlunda än tidigare år. Men prisbordet är fint, bland annat finns ett resepresentkort på valfri fiskeresa till ett värde av 25000 kr i prispotten, ett pris som är sponsrat av den kända fiskeresearrangören Getaway Tours. Så även denna gång finns ett fint prisbord med priser för hugade spekulanter och andra gäddfiskare att sukta efter. Läs mer om tävlingen på hemsidan www.pikechallenge.com


Kommentarer
Postat av: Jerker Lindström

Kommer du att delta i år också?

2011-05-10 @ 14:22:59
Postat av: Micke

Tyvärr blir det inget deltagande för mig i år då min teamkollega inte har möjlighet att komma loss, men jag får göra lite marktjänst och hjälpa till lite istället, och det kan ju vara nog så trevligt. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback